Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

FAQ

  • Waarom verkopen jullie geen SARMs in capsules?
  • Naar welke landen verzenden jullie?
  • Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
  • Hoe kan ik op de hoogte blijven met kortingscouponcodes?
  • Welke betaalmethoden accepteert u?
  • In welke valuta worden prijzen uitgedrukt?
  • Wat gebeurd er al de timer afloopt voor een cryptobetaling?
  • Kan ik met terugwerkende kracht een korting bon toevoegen?
  • Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen e-mailbevestiging ontvangen.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Bieden jullie gratis verzending aan?
  • Ik heb mijn pakket niet ontvangen en krijg geen updates meer met track & trace.
  • Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar volgens tracking is het wel afgeleverd.
  • Mijn pakket wordt vastgehouden bij de douane, betekend dat dit mijn pakket in beslag is genomen?
  • Wat gebeurd er als mijn pakket door de douane in beslag wordt genomen?
  • Kan ik mijn geld terugkrijgen als mijn product tijdens de verzending is beschadigd?
  • Moet ik tekenen voor mijn pakket?
  • Welke koeriersdienst biedt u aan?
  • Verzenden jullie naar postbussen?
  • Kunnen jullie 's nachts verzenden?
  • Heeft u een restitutie- en retourbeleid?
  • Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen; heb je mij bestelling ontvangen?
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
  • Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
  • Het pakket dat ik ontving was niet mijn juiste bestelling.
  • Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen e-mailbevestiging ontvangen.
  • Hoe kan ik op de hoogte blijven met kortingscouponcodes?
  • Moet ik tekenen voor mijn pakket?
  • Zijn de producten die hier worden verkocht, vervaardigd voor menselijk gebruik?
  • Zijn de producten die hier worden verkocht getest op puurheid?
  • Zullen veranderingen in temperatuur, zonlicht of bevriezing de integriteit van mijn producten aantasten?
  • Wordt mijn product geleverd met een meetinstrument?
  • Hoe moet ik mijn product bewaren?
  • Wat is de houdbaarheid van mijn product?

Veel gestelde vragen

Waarom verkopen jullie geen SARMs in capsules?

1. Snellere Opname en Werking: Vloeibare SARMs kunnen sneller door het lichaam worden opgenomen dan capsules.
Dit komt doordat vloeibare vormen vaak direct in de bloedbaan worden opgenomen wanneer ze onder de tong worden gehouden (sublinguale absorptie) of worden ingeslikt. Hierdoor kan de werking van de SARM sneller optreden.

 

2. Doseringsnauwkeurigheid: Vloeibare SARMs bieden vaak meer nauwkeurige doseringsmogelijkheden in vergelijking met capsules. In vloeibare vorm kunnen gebruikers de dosis beter aanpassen op basis van hun individuele behoeften en tolerantie.
Dit is vooral belangrijk bij SARMs, waar nauwkeurige doseringen cruciaal zijn om gewenste resultaten te bereiken zonder het risico op bijwerkingen te vergroten. Het is gemakkelijker om kleine aanpassingen te maken in een vloeibare dosering dan in een vastgestelde capsule dosis.

 

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar alle Europese landen. U dient zich echter vertrouwd te maken met de wet- en regelgeving van uw land om teleurstelling te voorkomen.

Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

U ontvangt een e-mail met trackinggegevens wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, stuur een e-mail naar info@recmalabs.com of neem binnen 1-2 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via de chat als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren. Je bestelling kan alleen worden gewijzigd of geannuleerd als deze nog niet is verzonden. Ons ondersteuningsteam helpt u bij het wijzigen of annuleren van uw bestelling en bij het terugbetalen indien nodig.

Hoe kan ik op de hoogte blijven met kortingscouponcodes?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze producten en toegang te krijgen tot kortingsboncodes.

Betaling

Welke betaalmethoden accepteert u?

Op de betaal & verzenden pagina vind u informatie hierover.

Klik hier

In welke valuta worden prijzen uitgedrukt?

Alle prijzen op onze website zijn weergegeven in EUR en USD.

Wat gebeurd er al de timer afloopt voor een cryptobetaling?

U kunt de timer negeren; onze cryptoprocessor vangt automatisch de betaling op als deze binnen 2-3 uur aankomt. In eerste instantie wordt uw bestelstatus na 20 minuten ingesteld op geannuleerd, maar zodra de betaling is vastgelegd, verandert uw bestelstatus automatisch in verwerking (betaling ontvangen).

Kan ik met terugwerkende kracht een korting bon toevoegen?

Jammer genoeg niet. U kunt de kortingsbon echter gebruiken voor uw volgende bestelling en u aanmelden voor onze nieuwsbrief om nooit meer een promotie te missen.

Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen e-mailbevestiging ontvangen.

Controleer uw spammap. Onze e-mails komen af en toe in uw spammap omdat ze automatisch worden verzonden. Als u de bevestiging niet kunt vinden, stuur ons dan een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Verzenden

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Zodra uw bestelling is geplaatst en verwerkt, wordt deze binnen 24-48 uur verzonden, met uitzondering van weekends en feestdagen. Als een product niet op voorraad is, waardoor er vertraging ontstaat, laten we je per e-mail weten wanneer je bestelling wordt verwacht. De geschatte aankomsttijd voor bestellingen die binnen Europa worden verzonden, is 2-8 werkdagen. Internationale verzending varieert. Zie de verzend- en verwerkingspagina voor meer informatie. Houd er rekening mee dat zodra uw bestelling vanuit onze vestiging is verzonden, we geen controle hebben over vertragingen, dus we kunnen de exacte aankomsttijd niet garanderen. Het kan een paar dagen duren voordat de trackinginformatie is bijgewerkt.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, bekijk onze betaling & verzending pagina.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en krijg geen updates meer met track & trace.

Het bijhouden van internationaal verzonden pakketten kan inderdaad 2-3 weken duren om te updaten. Lokale postverwerking kan soms traag zijn. Als je pakket zoekraakt/in beslag wordt genomen/beschadigd, sturen we je graag gratis een vervangend pakket of betalen je geld terug.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar volgens tracking is het wel afgeleverd.

Er zijn een paar mogelijkheden als de tracking zegt afgeleverd maar je hebt het pakket niet ontvangen. Het kan zijn dat het pakket door iemand anders is ontvangen. Controleer of je buurman, een receptie, receptioniste, postkamer, portier of collega het pakket heeft ontvangen. Koeriers zetten pakketten ook wel eens op het verkeerde adres, straat of brievenbus af. We raden u ook aan contact op te nemen met uw postkantoor om te vragen of ze informatie hebben. We raden aan om een paar dagen te wachten op het pakket, meestal heeft een buurman of collega het. Als het nooit opduikt, neem dan contact met ons op zodat we het van onze kant kunnen onderzoeken en je kunnen helpen.

Mijn pakket wordt vastgehouden bij de douane, betekend dat dit mijn pakket in beslag is genomen?

De douane heeft tijd nodig om hun werk te doen, het kan een paar dagen tot een paar weken duren voordat de douane het proces heeft voltooid, wat buiten onze controle ligt. Als het pakket niet was ingeklaard bij de douane, zou je een brief ontvangen. Wij geven een leveringsgarantie, dus maak je geen zorgen. Als uw pakket in beslag wordt genomen, kunt u een terugbetaling aanvragen of uw pakket gratis opnieuw laten verzenden.

Wat gebeurd er als mijn pakket door de douane in beslag wordt genomen?

Wij bieden een leveringsgarantie, als uw pakket in beslag wordt genomen, kunt u een terugbetaling aanvragen of uw pakket gratis opnieuw laten verzenden.

Kan ik mijn geld terugkrijgen als mijn product tijdens de verzending is beschadigd?

Ja. Neem contact met ons op met fotografisch bewijs, zodat we een terugbetaling kunnen aanbieden of uw product opnieuw kunnen verzenden.

Moet ik tekenen voor mijn pakket?

Voor de meeste leveringen is geen handtekening vereist, dit is echter afhankelijk van de vervoerder en de verzendmethode.

Welke koeriersdienst biedt u aan?

We gebruiken momenteel PostNL, DHL, UPS en FedEx.

Verzenden jullie naar postbussen?

Ja, we verzenden naar postbussen.

Kunnen jullie 's nachts verzenden?

Jammer genoeg niet.

Bestellingen

Heeft u een restitutie- en retourbeleid?

We behandelen terugbetalingen en retouren per geval, neem contact met ons op via info@recmalabs.com of neem contact met ons op via chat zodat we u kunnen helpen.

Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen; heb je mij bestelling ontvangen?

U kunt contact met ons opnemen via info@recmalabs.com of via de chat om te bevestigen of uw bestelling is ontvangen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, stuur een e-mail naar info@recmalabs.com of neem contact met ons op via chat binnen 1-2 uur na het plaatsen van uw bestelling als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren. Je bestelling kan alleen worden gewijzigd of geannuleerd als deze nog niet is verzonden. Ons ondersteuningsteam helpt u bij het wijzigen of annuleren van uw bestelling en bij het terugbetalen indien nodig.

Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

U ontvangt een e-mail met trackinggegevens wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden.

Het pakket dat ik ontving was niet mijn juiste bestelling.

Neem dan direct contact met ons op via info@recmalabs.com of via chat. Zodra uw claim is geverifieerd, zullen we het (de) juiste item(s) verzenden.

Ik heb een bestelling geplaatst en heb geen e-mailbevestiging ontvangen.

Controleer uw spammap. Onze e-mails komen af en toe in uw spammap omdat ze automatisch worden verzonden. Als u de bevestiging niet kunt vinden, stuur ons dan een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe kan ik op de hoogte blijven met kortingscouponcodes?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze producten en toegang te krijgen tot kortingsboncodes.

Moet ik tekenen voor mijn pakket?

Voor de meeste leveringen is geen handtekening vereist, dit is echter afhankelijk van de vervoerder en de verzendmethode.

Product

Zijn de producten die hier worden verkocht, vervaardigd voor menselijk gebruik?

Absoluut niet. Alles wat verkocht wordt door RECMA Labs is strikt bedoeld voor laboratoriumonderzoek. Maak uzelf vertrouwd met onze Algemene Voorwaarden.

Zijn de producten die hier worden verkocht getest op puurheid?

ja, Klik hier om onze thirdparty certificaten te zien.

Zullen veranderingen in temperatuur, zonlicht of bevriezing de integriteit van mijn producten aantasten?

Tijdelijke temperatuurveranderingen hebben geen invloed op de integriteit van onze producten. Uw producten dienen bij kamertemperatuur te worden bewaard, bij voorkeur niet in direct zonlicht.

Wordt mijn product geleverd met een meetinstrument?

Een gratis druppelaar van 1 ml wordt automatisch toegevoegd aan alle bestellingen met oplossingen. Voor de poeders dient u een weegschaal te hebben.

Hoe moet ik mijn product bewaren?

Uw product dient bij kamertemperatuur te worden bewaard, bij voorkeur niet in direct zonlicht.

Wat is de houdbaarheid van mijn product?

Wij garanderen 24 maanden na MFG.